Aktualizované: Na našom portáli Robene.sk máte na výber už 4 možností doručenia Vašich zásielok. Pridali sme veľmi obľúbený spôsob doručenia – Zásielkovňa! Ako si každý spôsob dopravy nastaviť a ktorá je pre Vás výhodná sa dočítate v tomto článku.
1. Zásielkovňa
Aktivujte si Zásielkovňu – obľúbený spôsob vyzdvihnutia balíčkov prostredníctvom osobného odberu na odberných miestach služby Zásielkovňa.sk. Tento spôsob dopravy je u zákazníkov veľmi využívaný, je cenovo dostupný a zásielku si vyzdvihnú flexibilne v ich vyhovujúcom čase. Odberné miesta zásielkovní majú dlhšie otváracie hodiny a okrem toho zákazník predíte i dlhým radám na Slovenskej pošte.
Ako zaktivovať túto možnosť ? V administrácii vyplníte názov, minimálnu a maximálnu váhu balíka, maximálny čas doručenia a cenu.
Pozor! Od každého obchodníka požadujeme zadanie sledovacieho kódu odoslanej zásielky pre overenie doručenia. Zadaním sledovacieho kódu zabezpečujete rýchle a bezproblémové pripísanie peňazí na Váš účet.
Ako mám objednávku zabaliť?
Balík treba zabaliť tak, ako by ste ho odosielali slovenskou poštou. Môžete využiť rôzne obálky, balenia i krabice. Jednoducho čokoľvek, čo váš produkt dostatočne ochráni počas prepravy. V prípade balenia do krabice je dôležité ich riadne zalepiť lepiacou páskou.
2. Slovenská pošta
Aktiváciou Slovenskej pošty môže Váš zákazník využiť doručenia zásielok na pobočku pošty či poštovým kuriérom. V administrácii vyplníte názov, minimálnu a maximálnu váhu balíka, maximálny čas doručenia a cenu.
Pozor! Od každého obchodníka požadujeme zadanie sledovacieho kódu odoslanej zásielky pre overenie doručenia. Zadaním sledovacieho kódu umožňujete rýchle a bezproblémové pripísanie peňazí na Váš účet.
Ako zaktivovať túto možnosť? V administrácii vyplníte názov, minimálnu a maximálnu váhu balíka, maximálny čas doručenia a cenu.
3. Osobný odber
Na našom portáli môžete využiť aj osobný odber. Je to zároveň najekonomickejší spôsob, ktorý je ideálny v prípade, že zákazník pochádza z rovnakého mesta ako vy, alebo je ochotný prísť si po balík osobne.
Všetky informácie ohľadom osobného odberu si vypĺňate vo vašej administrácii. Dbajte na aktuálnosť údajov. O akýchkoľvek zmenách je potrebné informovať zákazníka cez náš messenger na webe.
!!!Dôležité!!! Pokiaľ si zákazník zvolí osobný odber, pri prevzatí si od neho vyžiadajte PIN kód, ktorý mu bol doručený v potvrdzovacom e-maily. Tento PIN kód zadajte vo vašej administrácii v detaile objednávky. Je to potvrdenie, že ste balík odovzdali. Ak v mobile máte čítačku QR kódov, môžete si naskenovať aj QR kód priamo z jeho mailu a po presmerovaní do administrácie sa vám PIN kód vyplní automaticky.
Vďaka zmene stavu na „doručená“ budeme vedieť, že objednávka bola doručená a my vám môžeme poslať peniaze z predaja.
4. Vlastná doprava
Aktiváciou vlastnej dopravy máte plnú kontrolu nad logistikou zásielky až k zákazníkovi. Táto možnosť je ideálna pre tých z Vás, ktorí máte k dispozícii vlastné vozidlá alebo spolupracujete s inou kuriérskou spoločnosťou. Názov dopravy, jej cena a krátky popis sa budú automaticky zobrazovať zákazníkom v nákupnom košíku. Tieto informácie budú zákazníkom zobrazené aj v emailových notifikáciách pri potvrdení objednávky.
Kde si môžem vyplniť informácie týkajúce sa spôsobu doručenia balíkov?
Od registrácie vášho obchodíka je automaticky predvolená doprava Kuriérom na 1 klik, ktorú pre nás zabezpečuje firma GLS. V prípade, že si chcete pridať inú možnosť dopravy alebo zrušiť dopravu GLS kuriérom, tieto nastavenia nájdete po prihlásení vo vašej administrácii.
V časti Môj obchod kliknete na políčko Doprava a uvidíte všetky možnosti dopravy.
Aby sa vám obchodík zaktivoval, je povinné mať aktívny minimálne jeden spôsob dopravy.
Spôsob doručenia si nastavíte v administrácii v sekcii Môj obchod – Doprava.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte e-mailom na info@robene.sk.
Tím ROBENE.sk