Ako sa Váš tovar dostane k zákazníkovi? Ponúkame až 5 spôsobov doručenia

Aktualizované: Na našom portáli Robene.sk máte na výber už  5 možností doručenia Vašich zásielok. Pridali sme veľmi obľúbený spôsob doručenia –  Zásielkovňa! Ako si  každý spôsob dopravy nastaviť a ktorá je pre Vás výhodná sa dočítate v tomto článku.

1. Zásielkovňa – novinka

Aktivujte si Zásielkovňu –  obľúbený spôsob vyzdvihnutia balíčkov prostredníctvom osobného odberu na odberných miestach služby Zásielkovňa.sk. Tento spôsob dopravy je u zákazníkov veľmi využívaný, je cenovo dostupný a zásielku si vyzdvihnú flexibilne v ich vyhovujúcom čase. Odberné miesta zásielkovní majú dlhšie otváracie hodiny a okrem toho zákazník predíte i dlhým radám na Slovenskej pošte.

Ako zaktivovať túto možnosť ? V administrácii vyplníte názov, minimálnu a maximálnu váhu balíka, maximálny čas doručenia a cenu.

Pozor! Od každého obchodníka požadujeme zadanie sledovacieho kódu odoslanej zásielky pre overenie doručenia. Zadaním sledovacieho kódu zabezpečujete rýchle a bezproblémové pripísanie peňazí na Váš účet.

mapa zásielkovne, zdroj: Ipark.sk
Aktivácia možnosti Zásielkovňa na Robene.sk

2. Kuriér na 1 klik – odporúčame

Nemusíte nikam chodiť. Nami zazmluvnený kuriér vyzdvihne balík u Vás doma a doručí ho priamo k zákazníkovi – všetko na jeden klik. Na toto si určite rýchlo zvyknete. Netreba žiadne zmluvy ani kontrakty s kuriérskymi spoločnosťami, všetko zastrešujeme za Vás . Táto možnosť je zároveň najefektívnejšia, po odovzdaní balíka do rúk kuriéra prechádza proces doručenia na nás. Zákazník nemusí v administrácii objednávky meniť stav objednávky na dokončená, to spravíme my.

Doručenie balíčkov s využitím Kuriéra na 1 klik je veľmi pohodlný a bezpečný typ dopravy. Za využitie kuriéra vy ako predajca neplatíte žiadne poplatky. V cene prepravy je poistenie balíka a notifikačné správy pre zákazníka o dátume a čase doručenia.

kurier
zdroj: Canva
Ako objednať Kuriéra na 1 klik?

Po prijatí objednávky od zákazníka budete mať vo svojej administrácii možnosť “objednať prepravu”. Akonáhle budete mať svoj produkt pripravený na odoslanie, stačí kliknúť na tlačidlo “objednať prepravu” a zvoliť si dátum vyzdvihnutia balíčka. Taktiež si môžete nastaviť adresu kam chcete, aby kuriér prišiel balíček vyzdvihnúť (kuriér vždy príde na adresu, ktorá je uvedená ako vaša osobná adresa, túto adresu si kedykoľvek môžete zmeniť v administrácii).

Po zvolení dátumu už len stlačíte “potvrdiť zmenu stavu” a kuriér je objednaný. V deň vyzdvihnutia balíka vás bude kuriér kontaktovať na telefónnom čísle a dohodnete sa bližšie na čase vyzdvihnutia.

Ako mám objednávku zabaliť?

Balík treba zabaliť tak, ako by ste ho odosielali slovenskou poštou. Môžete využiť rôzne obálky, balenia i krabice. Jednoducho čokoľvek, čo váš produkt dostatočne ochráni počas prepravy. V prípade balenia do krabice je dôležité ich riadne zalepiť lepiacou páskou.

Váš objednaný kuriér už bude mať pripravený prepravný štítok, ktorý nalepí na balík.  O nič viac sa nemusíte starať, zároveň má k dispozícii aj všetky informácie ohľadom adresy dodania pre zákazníka. Vy mu jednoducho len odovzdáte balíček a hotovo!

!!!Dôležité!!! Po odovzdaní balíka kuriérovi je potrebné v administrácii svojho obchodu zmeniť stav objednávky na “odoslané”. Zmenou stavu bude vedieť aj váš zákazník, že balíček je na ceste.

Zdroj: Canva

3. Slovenská pošta

Aktiváciou Slovenskej pošty môže Váš zákazník využiť doručenia zásielok na pobočku pošty či poštovým kuriérom. V administrácii vyplníte názov, minimálnu a maximálnu váhu balíka, maximálny čas doručenia a cenu.

Pozor! Od každého obchodníka požadujeme zadanie sledovacieho kódu odoslanej zásielky pre overenie doručenia. Zadaním sledovacieho kódu umožňujete rýchle a bezproblémové pripísanie peňazí na Váš účet.

Ako zaktivovať túto možnosť? V administrácii vyplníte názov, minimálnu a maximálnu váhu balíka, maximálny čas doručenia a cenu.

Zdroj: internet

4. Osobný odber

Na našom portáli môžete využiť aj osobný odber. Je to zároveň najekonomickejší spôsob, ktorý je ideálny v prípade, že zákazník pochádza z rovnakého mesta ako vy, alebo je ochotný prísť si po balík osobne.

Všetky informácie ohľadom osobného odberu si vypĺňate vo vašej administrácii. Dbajte na aktuálnosť údajov. O akýchkoľvek zmenách je potrebné informovať zákazníka cez náš messenger na webe.

!!!Dôležité!!! Pokiaľ si zákazník zvolí osobný odber, pri prevzatí si od neho vyžiadajte PIN kód, ktorý mu bol doručený v potvrdzovacom e-maily. Tento PIN kód zadajte vo vašej administrácii v detaile objednávky. Je to potvrdenie, že ste balík odovzdali. Ak v mobile máte čítačku QR kódov, môžete si naskenovať aj QR kód priamo z jeho mailu a po presmerovaní do administrácie sa vám PIN kód vyplní automaticky.

Vďaka zmene stavu na “doručená” budeme vedieť, že objednávka bola doručená a my vám môžeme poslať peniaze z predaja.

Zdroj: Canva

5. Vlastná doprava

Aktiváciou vlastnej dopravy máte plnú kontrolu nad logistikou zásielky až k zákazníkovi. Táto možnosť je ideálna pre tých z Vás, ktorí máte k dispozícii vlastné vozidlá alebo spolupracujete s inou kuriérskou spoločnosťou. Názov dopravy, jej cena a krátky popis sa budú automaticky zobrazovať zákazníkom v nákupnom košíku. Tieto informácie budú zákazníkom zobrazené aj v emailových notifikáciách pri potvrdení objednávky.

Kde si môžem vyplniť informácie týkajúce sa spôsobu doručenia balíkov?

Od registrácie vášho obchodíka je automaticky predvolená doprava Kuriérom na 1 klik, ktorú pre nás zabezpečuje firma GLS. V prípade, že si chcete pridať inú možnosť dopravy alebo zrušiť dopravu GLS kuriérom, tieto nastavenia nájdete po prihlásení vo vašej administrácii.

V časti Môj obchod kliknete na políčko Doprava a uvidíte všetky 3 možnosti dopravy. Akonáhle vyplníte iné možnosti dopravy, tak budete môcť deaktivovať nášho Robené kuriéra a aktivovať iné formy dopravy ak sa tak rozhodnete.

Povinné je mať aktívny minimálne jeden spôsob dopravy.

Spôsob doručenia si nastavíte v administrácii v sekcii Môj obchod – Doprava.

 

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte e-mailom na info@robene.sk.

Tím ROBENE.sk

Ako sa Váš tovar dostane k zákazníkovi? Ponúkame až 5 spôsobov doručenia
Prejsť na začiatok