Aké možnosti doručenia balíkov u nás môžete využívať?

blog robene_moznosti dorucenia

Ak ste sa cez nás rozhodli predávať svoje krásne handmade výrobky, tak máte na výber 3 možnosti doručenia vašich balíčkov. Ktoré to sú, ako si ich môžete nastaviť, a čo najlepšie využiť sa dočítate v tomto článku. Poďme teda na to!

Na portáli ROBENE si môžete momentálne vybrať z týchto možností doručovania balíčkov:

  • Robené kuriér

Určite odporúčame využiť nášho unikátneho Robené kuriéra, vďaka ktorému veľmi jednoducho vybavíte objednávky bezstarostne z pohodlia vášho domova. Netreba vám žiadne zmluvy ani kontrakty s kuriérskymi spoločnosťami, všetko zastrešujeme za vás my.

Doručenie balíčkov s využitím Robené kuriéra je veľmi pohodlný a bezpečný typ dopravy. Za využitie kuriéra vy ako predajca neplatíte žiadne poplatky. V cene prepravy je poistenie balíčka, ako aj notifikačné správy pre zákazníka o dátume a čase doručenia balíčka.

robene kurier robenesk

Ako funguje preprava s využitím Robené kuriéra?

Po prijatí objednávky od zákazníka vo svojej administrácii budete mať možnosť “objednať prepravu”.  Akonáhle budete mať svoj produkt pripravený na odoslanie, stačí kliknúť na tlačidlo “objednať prepravu” a zvoliť si dátum vyzdvihnutia balíčka. Taktiež si môžete nastaviť adresu, kam chcete, aby kuriér prišiel balíček vyzdvihnúť (kuriér vždy príde na adresu, ktorá je uvedená ako vaša osobná adresa, túto adresu si kedykoľvek môžete zmeniť v administrácii).

Po zvolení dátumu už len stlačíte “potvrdiť zmenu stavu” a voilá Robené kuriér je objednaný. V deň vyzdvihnutia balíčka vás bude kuriér kontaktovať na telefónnom čísle a dohodnete sa bližšie na čase vyzdvihnutia.

Od vás sa vyžaduje aby ste balíček zabalili tak, ako by ste balili balíček na poštu. Môžete využiť rôzne obálky, balenia, krabice. Jednoducho čokoľvek, čo váš produkt dostatočne ochráni počas prepravy. V prípade použitia krabíc je dôležité aby ste ich riadne zalepili lepiacou páskou. Kuriér už bude mať pripravený prepravný štítok, ktorý nalepí na balík, takže sa o nič viac nemusíte starať. Zároveň má k dispozícii aj všetky informácie ohľadom adresy dodania pre zákazníka. Vy mu jednoducho len odovzdáte balíček a hotovo! Nezabudnite potom ešte v administrácii svojho obchodu zmeniť stav danej objednávky na “odoslané”. Touto zmenou stavu bude vedieť aj váš zákazník, že jeho balíček je už na ceste k nemu.

  • Osobný odber  

Na našom portáli môžete ponúkať aj zákazníkmi veľmi obľúbenú možnosť, a to osobný odber, ak sa tak rozhodnete. Je to skvelý spôsob ako nadviazať s vašimi zákazníkmi kontakt a začať budovať vzťah. Tiež vám to pomôže lepšie spoznať potreby vašich zákazníkov. Samozrejme v tomto prípade sa snažte vzbudiť príjemný dojem zo stretnutia pri odovzdávaní vašich výrobkov.

Všetky informácie ohľadom osobného odberu si vypĺňate vo vašej administrácii. Dbajte na to, aby tieto údaje boli aktuálne. O akýchkoľvek zmenách je potrebné informovať zákazníka cez náš messenger. Dôležité! Pokiaľ si zákazník zvolí osobný odber, tak pri prevzatí si od neho vyžiadajte PIN kód, ktorý mu bol doručený v potvrdzovacom e-maily. Tento PIN kód následne zadajte vo vašej administrácii v detaile danej objednávky, ako potvrdenie, že ste balík odovzdali. Prípadne, ak v mobile máte čítačku QR kódov, môžete si naskenovať QR kód priamo z jeho mailu a po presmerovaní do administrácie sa vám PIN kód vyplní automaticky. Vďaka tomu budeme vedieť, že objednávku ste vybavili a my vám môžeme poslať peniaze z predaja.

osobny odber robene

  • Vlastná doprava

Vlastnú dopravu môžete využiť v prípade, že využívate na dodanie balíčkov poštu alebo máte zazmluvneného vlastného kuriéra. Môžete si tam vyplniť názov dopravy, cenu, čas dodania a taktiež akékoľvek dodatočné informácie pre zákazníka. V tomto prípade si celý priebeh dopravy, ako aj cenu kontrolujete vy samy.

Kde si môžete vyplniť informácie ohľadom spôsobu doručenia balíkov?

Od registrácie vášho obchodíka je automaticky predvolená doprava našim  Robené kuriérom, ktorú  zabezpečuje firma GLS. V prípade, že si chcete pridať inú možnosť dopravy alebo zrušiť dopravu GLS kuriérom, tak tieto nastavenia nájdete po prihlásení vo vašej administrácii. V časti Môj obchod kliknete na políčko Doprava a tam uvidíte všetky 3 možnosti dopravy. Akonáhle vyplníte iné možnosti dopravy, tak budete môcť deaktivovať nášho Robené kuriéra a aktivovať iné formy dopravy ak sa tak rozhodnete. Povinné je mať aktívny minimálne jeden spôsob dopravy.

Robene_doprava balika

Spôsob doručenia si nastavíte v administrácii v sekcii Môj obchod –> Doprava.

V prípade, ak by vám bolo ešte niečo, čo sa týka dopravy nejasné, môžete nás kontaktovať e-mailom na info@robene.sk.

Tím ROBENE

Aké možnosti doručenia balíkov u nás môžete využívať?
Prejsť na začiatok